-
Создадено: Вторник, 28 Септември 2021
Неодамна се одржа 12. по ред традиционална Туристичко-гастрономска изложба на алтернативни форми за развој на туризмот во организација на Факултетот за туризам и бизнис логистика при Универзитет „Гоце Делчев“ - Штип, со поддршка на Oпштина Гевгелија.
Настанот го отвори проректорот за наука и студенти при Универзитет „Гоце Делчев“ – Штип, проф. д-р Мишко Џидров, потенцирајќи ја важноста на вакви настани за секторот туризам, но и за афирмација на Факултетот и Универзитетот.
Деканката на Факултетот за туризам и бизнис логистика, проф. д-р Татјана Бошков, даде осврт на тема „Стратегиската улога на гастрономијата во културата и туризмот во услови на ковид-19” и ја нагласи клучната улога на туристичко-гастрономската изложба во поглед на брендирањето на дестинацијата, како и фактот дека гастрономијата сама по себе обезбедува пат за поврзување - со луѓето, со културното наследство и со местата. Почесен гостин на изложбата беше директорот на Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот, д-р Љупчо Јаневски, кој со своето излагање се фокусираше на темата „Значењето на гастрономијата во туристичката понуда”.
Најдобрите апликации од реализирани активности поднесени согласно со објавениот Повик од ФТБЛ беа оценувани и претставени во три сегменти преку презентации и видеозаписи од страна на Комисијата за евалуација на доставените материјали.
Имено, во првиот дел доц. д-р Душица Попова ги претстави видеозаписите на најдобро приготвените јадења од страна на студентите и укажа на влијанието на храната во туризмот, додека во вториот дел доц. д-р Цветанка Ристова-Маглоска и проф. д-р Тања Ангелкова-Петкова ги презентираа фотографиите од стари предмети, објекти, етно катче, носии од Гевгелија, подвлекувајќи го значењето на културното наследство.
Во третиот дел свое обраќање имаа продеканката за настава на Факултетот за туризам и бизнис логистика – доц. д-р Наташа Митева и проф. д-р Марија Магдинчева-Шопова, кои ги претставија најдобрите бизнис идеи за развој на туризмот во Гевгелија и изнесоа свои препораки за значајноста на креирање стратегии за развој на туризмот и влијанието на дигитализацијата и маркетингот, особено во услови на ковид-19.